Paid Ads
First-Mover
Paid Ads
Vi kunne se hvad der skulle til for at vækste
En online identitet der gør forskellen
First-Mover, en førende international robotløsningsvirksomhed for bugsering og brandvæsen.
De indså nødvendigheden af en stærk online tilstedeværelse udover deres etablerede branchenetværk.
Vi hjalp dem med at udvikle en hjemmeside, der ikke kun formidler vital information, men også demonstrerer deres patenterede robotløsninger i aktion.
Målet var at omdanne besøgende til kunder gennem en informativ og engagerende online platform. Dette har efter implementeringen levet op til hensigterne og endda mere til.
Kæmpe forskel på kundehenvendelser
Indså vigtigheden af at være online tilstede
På trods af stor succes på fysiske messer indså First-Mover begrænsningerne i “kun” at være fysisk til stede.
Via LinkedIn som den primære platform til at kommunikere med deres målgruppe, har vi genereret varme B2B leads til deres sælgere.
Gennem præcise målgruppestrategier og et effektivt retargeting-setup har vi i samarbejde med First-Mover opnået betydelige resultater, som styrker deres position i markedet.
Succes med annoncering indenfor den første måned
Succes med gennemarbejdet framework
First-Mover har nogle fantastiske produkter, men uden nogen form for digital markedsføring, havde de svært at nå ud til relevante virksomheder i deres målgruppe. Vi brugte vores erfaring og frameworks til at hjælpe dem med at skabe opmærksomhed omkring deres unikke produkter.
Implementeringen af disse frameworks resulterede i, at First-Mover hurtigt fik opmærksomhed fra store spillere i deres branche. Ved et tæt dagligt samarbejde og løbende forbedringer sørgede vi ikke bare for, at strategien var stærk, og sikrede derved flere relevante B2B leads.
Hvor langtid tog det?
First-Mover modtog de første B2B leads i løbet af den første uges tid, til trods for at der ikke var noget tidligere data. Allerede i løbet af den første måned nåede annonceringen First-Mover’s ønskede målsætninger.
Google Ads er ikke bare reklame; det er en strategisk vej til synlighed og vækst.
Dette handler ikke blot om at fange deres opmærksomhed, men om at opbygge et vedvarende indtryk, der motiverer til handling.